Saturday, July 4, 2009

Pekkle MP3 機 - 第一彈

望穿秋水, Pekkle MP3 機終於都可以係七、一回歸紀念日呢個日子,『回歸』番黎我到喇! 雖然大部份 blog 友一早都已經將呢部 Pekkle MP3 機 post 左上 blog,不過為左要感謝 "鴨會龍頭" 雪藍為我地一班 Pekkle fans 所作出既 "貢獻",我都係要寫番篇 blog 黎 "表揚" 下佢!


我至愛既黑色,成部 MP3 機即刻 grand 哂!



咁樣睇,似個相架多過似部 MP3...



前、後都係又 sharp 又醒目既靚爆 Pekkle 圖案!



係呢度,真係要衷心多謝雪藍!!如果唔係佢,我地一班 Pekkle fans 邊有可能擁有咁靚靚既 Pekkle MP3 機呢?當佢發現可以訂製 Pekkle MP3 機時,佢唔單只無私咁同大家分享,仲要完全不問回報咁由聯絡、討價還價、揀圖、收集訂單、訂貨、查版、提貨、驗貨、分發等等,一切一切既繁重又瑣碎既工作都包係佢自己身上!而且我相信雪藍對大部份有訂貨既 Pekkle blog 友,係連樣都未見過、聲都未聽過,甚至乎係男係女、係瘦係肥都唔知既情況底下,就已經分亳不收咁幫我地做左咁多野!都唔知應該點多謝佢好!我可以做既,就係寫呢篇 blog 黎表揚佢,以示我對佢既謝意。


在此,再同雪藍講聲:多謝哂你呀!


2 comments:

  1. 亞Vi又開始攪第二批MP3啦! 真係辛苦晒佢!
     
    [版主回覆07/05/2009 03:40:00]無錯!大家又要麻煩佢喇!

    ReplyDelete
  2. 成功,是結果、是歷程、亦是人們追求的目標。
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    ReplyDelete