Monday, February 6, 2012

Pekkle note pad〔細〕

最新推出既 Pekkle note pad,尺寸約為 4" x 6",一本共有三款唔同既設計,用色及設計都好奪目,紙質又唔錯、價錢又唔貴,可以拎番公司當 memo 紙用,正!



 


著住工人衭既 Pekkle 幾醒目!

 

 


呢款設計既 Pekkle 就好似比一個超大碼既夾公仔機夾住左咁。

 



糖果機做背景,色彩繽紛。



呢本 note pad 係 Ellon 既出品,無論係設計或者價錢方面都好好,唯一美中不足既地方,就係好似上次個有耳玻璃杯一樣,印錯左 Pekkle 個名,名咁重要都可以印錯,Ellon 既  design team 同 QC 都真係要好好檢討一下先得喇!

Sunday, February 5, 2012

Pekkle 保溫壺〔細〕

一連推出一大一細既保溫壺,兩個之中,pattern 同顏色都係細呢個比較好,不過容量實在太細冇乜用囉!




唔知係唔係因為細 size、pattern 又簡單 d,所以『出錯』既機會少 d 呢?呢個細保溫壺既印刷效果比大嗰個好好多,連個蓋都冇問題呀...   拉上補下,買左個問題多多既大保溫壺,再買番個好樣既細 size,阿 Q 講句,當係個打個和啦!



 

Pekkle 保溫壺〔大〕

繼上年推出既保溫杯之後,今年就推出左新既保溫壺,我覺得好實用,可惜印刷及手工都好有問題,我去左幾間 Gift Gate、揀左無數咁多個暖水壺,都冇辦法搵到一個手工同印刷印得好既保溫壺,結果有瑕疵既都照買,唯有安慰自己,就算買到個完美既,日日拎黎用既話,都會好快就整花啦...

其實個保溫壺真係好靚,可惜手工就認真麻麻地喇!









好明顯既瑕疵位:上左色既地方,唔係印花左,就係刮花左、甩左色...









成個圖印歪左,仲印到『出哂界』添...




已經用左兩個星期,發覺除左印功差之外,手工質素都好差,因為個蓋係唔岩位,扭實左之後,係高、低不平,如果要就番個位既話,個蓋就會合唔實,d 水就好易流出黎... 唉,掛住檢查有冇花,就遺漏左試下個蓋,千揀萬揀、揀著個爛燈盞,依家個暖水壺係個『look』又唔掂、個蓋又唔掂!好彩... 個保暖功能都尚算唔錯既,總好過一無是處!唯有咁樣安慰下自己啦!

未買而又打算買既『同好』記住留意啦!除左要檢查好個外殼之外,個蓋都好重要嫁!

Pekkle 鏡盒〔大〕

之前只係買到細鏡盒,後來終於都買埋大呢個,我覺得兩個之間,都係大呢個既圖案比較靚,不過鏡盒對於我黎講係冇乜實際用途,所以都純粹係買黎儲既姐...









Pekkle 紙巾筒

Gift Gate 2011 Winter calalogue入面見到 Pekkle 將會推出紙巾盒套,點知等到依家都仲未見影,反而 Gift Gate 既死對頭 Manis,係 1 月中就搶先推出左呢個 Pekkle 紙巾套。



 


其實紙巾套對我黎講就冇乜實際用途,因為屋企同公司都係用盒裝紙巾,不過我覺得呢個紙巾套以呢個價錢,算係有交代,構圖精美,手工都算細緻,質地係仿皮既膠,又有拉鍊封口,唔似得一般既紙巾套有窿易藏塵,整體黎講,都算係唔錯嫁!